maandag 15 februari 2021

2021-02-15 | Langs de Maas


Uitgelaten

Regen of geen regen, ijzel, sneeuw of gladheid, een hond moet uitgelaten worden. Zo ook deze mooie Schotse Terriër. Ik ben benieuwd of jij 'm te pakken krijgt, want eenmaal losgelaten en met zijn karakter, trekt ie graag zijn eigen plan. Wie geeft deze eigenwijze, kindvriendelijke en lieve hond een (t)huis voor vannacht (of langer)?

Wanneer je 'm vindt, neem mee, kijk op mijn weblog (zie achterzijde steentje) en laat een foto met bericht achter waar je deze gevonden hebt en waar je 'm/d'r weer achterlaat voor zijn/haar vervolgreis (evt. met screenshot van de locatie). Vind je de wandelsteen te mooi om door te laten reizen, weet je iemand die er blij van wordt waaraan je 'm wilt geven, ook geen probleem, geef dan even door in welke stad, plaats, dorp, gehucht, buurtschap of familie ie een fijn plekje en/of thuis heeft gekregen.


Ik ben zeer benieuwd hoe zijn/haar reis gaat worden en die van alle andere en volgende stenen. Wie laat 'm verder reizen?

Reacties kun je hieronder plaatsen of stuur een mailtje, liefst met foto, naar jzwiers63@hotmail.com.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, toevallig net pas gehoord van het vinden en beschilderen van stenen, de zwerfkeien...vind ik er gewoon zelf 1, deze lag op het bankje op de dijk van Maren-Kessel naar Empel...hij mag een nachtje bij mij logeren en morgen krijgt hij een nieuw plekje,  ik denk in Vlijmen
    Kei leuk dit


    Groetjes van Nellie 🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scottie II is weer aan het zwerven, in Vlijmen, bij het Engelermeer, goeie reis Scottie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zeer benieuwd wie zijn nieuwe baasje wordt en waar zijn reis verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

2022-03-11 | Zwolle

  Kunst  In Zwolle is genoeg te zien om je een dag te kunnen vermaken. Zelfs qua kunst blijven ze niet achter, want ergens ligt deze steen o...