vrijdag 23 oktober 2020

2020-10-22 | Nummer 2 onderweg

 


Reis verder

De tweede steen, jz002, heeft vandaag het huis in Doetinchem verlaten en ligt ergens in Noord Brabant te wachten op z'n vervolgreis. 


Wanneer je 'm vindt, neem 'm mee, kijk op mijn weblog (zie achterzijde steentje) en laat een foto en berichtje achter waar je 'm gevonden hebt en waar je 'm hebt achtergelaten voor z'n vervolgreis (screenshot van de locatie is altijd handig). Vind je 'm te mooi om door te laten reizen, ook geen probleem, geef dan even door in welke stad, plaats, dorp of buurtschap ie een fijn thuis heeft gekregen.





Ik ben zeer benieuwd hoe zijn reis gaat worden en die van de volgende stenen. Wie laat 'm verder reizen? 

Reacties kun je hier onder plaatsen of stuur een mailtje met foto naar jzwiers63@hotmail.com






**********
Knorretje is op z'n bestemming

Annemiek heeft steen jz002 gevonden en 'm een nog mooier en vooral specialer plekje gegeven. Hij reisde naar de joodse begraafplaats te Arnhem en ligt nu bij haar recent overleden hond Boris die de bijnaam had: Knorretje 😊.
Hoe goed vallen dingen soms op z'n plek?
💙




                                                              **********

2 opmerkingen:

  1. Hok ik heb zaterdag de steen j2 2020.het varkentje gevonden, wat een leuke verrassing.
    Hij ligt nu in Arnhem op de joodse begraafplaats, waar ik beheerder ben. Ik wil hem graag daar een mooi plekje geven bij het graf van mijn hond boris. Ik heb hem paar maanden in moeten laten slapen en zijn bijnaam was knorretje😁
    Groetjes annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Annemiek,
      Wat ontzettend leuk dat knorretje nu zo'n mooi en bijzonder plekje heeft gekregen. Daar doe ik het voor!

      Verwijderen

2022-03-11 | Zwolle

  Kunst  In Zwolle is genoeg te zien om je een dag te kunnen vermaken. Zelfs qua kunst blijven ze niet achter, want ergens ligt deze steen o...